Çavkaniya çavkaniya seyrûsefera referansê bikarhênerên ku bi girêdanên ji malperên din gihîştine malperê vedihewîne. Dema ku kesek bitikîne ev dibe dema ku kesek li ser lînka malpera we ya ji malperek din bitikîne ( motora ne-lêgerînê). Zencîreya sereke dibe ku, mînakî, ya ku li ser blogek, di gotarek çapemenî/sponsorkirî de, li ser malperek hevkar hatî danîn. Trafîka civakî ya civakî ew bikarhêner in ku malper bi girêdanên ku li ser medyaya civakî hatine parve kirin, wek facebook, twitter, linkedin, instagram an platformên din ên medya civakî dîtine.
Analîzkirina vê çavkaniyê dihêle hûn fêm bikin ka çalakiyên danasînê yên di medya Lîsteya E-nameyên Pîşesaziyê ya civakî de çiqas bandorker in û koma hedefa we li ser kîjan platformê heye. Lêgerîna dravdana çavkaniya lêgerînê vedibêje Lêgerîna dravdana çavkaniya lêgerînê vedibêje seyrûsefera ku ji hêla kampanyayên motora lêgerînê ya peredayî ve wekî reklamên google-ê têne çêkirin. Bikarhênerên ku li ser reklamên dravî yên ku di encamên lêgerînê de xuya dibin bikirtînin wekî seyrûsefera lêgerîna bi pere têne dabeş kirin. Analîzkirina vê çavkaniyê dibe alîkar ku bandora kampanyayên reklamê binirxîne. Trafîka Nîşandanê bikarhênerên ku bi kampanyayên pêşandanê gihîştine malperê vedibêje, I.
E. Reklamên banner, nivîsar an multimedia yên ku di nav tora reklamê de li ser malperên hevkar têne xuyang kirin. Analîzkirina vê çavkaniyê rê dide we Analîzkirina vê çavkaniyê dihêle hûn bandorkeriya kampanyayên pêşandana xwe binirxînin. Yên din seyrûsefera ku ji hêla formên din ên reklama serhêl ên ku di nav kategoriyên jorîn de cih nagirin têne hilberandin, mînakî reklama di sepanên mobîl de an jî kampanyayên din ên reklamê yên taybetî. Bûyerên bingehîn ên hêjayî sazkirinê di gacheckkirina daneyên trafîkê de li ga - meriv wê çawa bike? Daneyên di derbarê çavkaniyên trafîkê de (berê çavkanî/navîn) di menuya çepê de têne dîtin - rapor> çerxa jiyanê> wergirtin> wergirtina trafîkê.
|